Mnoho webových stránek se musí potýkat s nízkou návštěvností. Jenže jsou tomu právě oni, kteří generují zisk a pomáhají danému webu růst. My vám přinášíme několik zajímavých tipů, které vám pomohou nenásilnou cestou počet návštěvníků navýšit. SEO – optimalizace. Jak na to?

Internetový vyhledávač

  • Tvoření zajímavého a poutavého obsahu

Webové stránky můžete vhodně doplnit o čtivý blog, kde se budete pravidelně dělit o své postřehy a zajímavosti z oboru. Pomáhejte ostatním s jejich problémy, poukazujte na nové technologie, raďte a rozeberte vlastní výhry, ale i prohry. Díky tomu budete potencionálním zákazníkům mnohem blíže. Za produktem či službou už si budou moci představit reálnou bytost. Díky blogu bude navíc mnohem snadnější přivést na web nové návštěvníky.

Jenom samotný čtivý obsah dost často nestačí. Zapotřebí je totiž mnohem víc. Blog musí návštěvníky zaujmout, stejně tak jako vaše webové stránky. Nebojte se proto příspěvky obohatit o zajímavé fotografie, videa a infografiky.

  • Práce s klíčovými slovy aneb SEO

Termín SEO – optimalizace pro vyhledávače je ve světě online marketingu velmi často skloňovaný pojem. Jedná se v podstatě o způsob jak vyzrát nad algoritmy internetových vyhledávačů, které upřednostňují jiné weby nad ten váš. Najděte klíčová slova, která jsou pro návštěvnost klíčová. Ty pak velmi citlivě zapracujte do blogu i webových stránek. Ale s rozumem, věřte, že nic se nemá přehánět. Pokud klíčové slovo v textu nezní přirozeně, nepoužívejte ho.

Práce na počítači

  • Ještě rychlejší PPC reklama

SEO versus PPC aneb pro co se rozhodnout? Oba tyto prostředky mají určitě své klady i zápory. SEO uvítáte hlavně v případě, kdy se potýkáte s omezeným rozpočtem. PPC reklama je zase daleko efektivnější a hlavně rychlejší. Výsledky jsou měřitelné de facto ihned po spuštění. I zde se ale nemusíte bát enormní ceny za reklamu. Inzerent si totiž sám snadno určí, kolik je ochoten za reklamu zaplatit.